sobota, 9 czerwca 2012

Recenzja Mrs.Potter's -balsam z aloesem i jedwabiem


Ponieważ wczoraj go zużyłam, mogę napisać o nim parę słów... Ja niestety zgodnie z przeznaczeniem go nie używałam, raczej albo myłam nim włosy albo używałam jako pierwsze O w OMO. Balsam nie pachnie nieprzyjemnie, wręcz przeciwnie, podoba mi się, naprawdę. Konsystencja nie jest niestety fajna, lejąca i często było tak, że połowa uciekała mi z dłoni do wanny. Cena za 500 ml to 10 złotych ( w promocji 7). Czy kupię ponownie? Pewnie nie, gdyż znalazłam kolejną odżywkę, którą myję włosy :))

Z KWC:

Formuła do włosów suchych i zniszczonych o działaniu odżywczym i nawilżającym. Odżywczy balsam z naturalnym ekstraktem z aloesu głęboko nawilża i odżywia matowe, przesuszone włosy oraz łagodzi podrażnienia. Wzbogacony wyciągiem z białej herbaty chroni włosy przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi (słońce, wiatr, wilgoć). Balsam przeciwdziała elektryzowaniu się włosów, ułatwia ich rozczesywanie oraz układanie fryzury.

Skład: Aqua, Cetearyl Alcohol, Cetrimonium Chloride, Isopropyl Myristate, Dimethicone Copolyol, Aloe Barbadensis Leaf Extract, Camellia Sinensis Leaf Extract, Parfum, Isopropyl Alcohol, Propylene Glycol, 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol, Citric Acid, Butylphenyl Methylpropional, Cl 19140.

Cena: 9zł / 500ml

Jestem z niej zadowolona. Zmywała z włosów nawet oleje,co skutkowało tym, że przez prawie miesiąc wogóle nie brałam szamponu do ręki. Potem jednak znalazłam swój sposób- włosy myłam odżywką, a skalp szamponem i to moim włosom najlepiej działało... Nie kupię drugi raz, bo mam inne do wypróbowania, ale i tak polecam, bo jest naprawdę dobra :)

xoxo,Daghi :*

3 komentarze:

  1. A u mnie w okolicy jeszcze się z tym produktem nie spotkałam :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja kupiłam go w Kauflandzie u mnie w miasteczku i było ich całkiem dużo... może spróbuj poszukać w jakimś małym sklepiku?

    OdpowiedzUsuń