czwartek, 7 czerwca 2012

TAG: 5 kosmetycznych rzeczy,których...


Kiedy przeczytałam ten tag na blogu kosmetycznealterego.blogspot.com u Orchidei, poczułam się otagowana :)) Mam wewnętrzną potrzebę spowiedzi,jak to określiła i już właśnie ten tag rozwinę. Czego nie potrzebuję?

1.Beauty Blender
Tak, wiem, powtarzam to, co wszystkie dziewczyny na blogach. Ale prawda jest taka, że nigdy w życiu nie wydałabym kasy na kawałek gąbeczki, kiedy podkład dobrze rozprowadza się palcami. Zresztą ja rzadko rozprowadzam podkład,bo na razie moja cera mi się podoba ( odkąd biorę tabletki hormonalne, mam wręcz idealną cerę :*) i nie potrzebuję katować jej podkładami...

2.Tangle Teezer
Tak, właśnie... Nie potrzebuję tej szczotki i uważam, że nie jest mi ona niezbędna do funkcjonowania. Moje włosy dobrze się rozczesują zwyczajnym grzebieniem i naprawdę nie jestem w nastroju wydawać 50-60 złotych za szczotkę. Chyba, że ktoś sprawi mi ją w prezencie,wtedy owszem- czesać będę :))


3.Drogie ozdóbki do paznokci
Cekinki, wzorki, jakieś kropeczki, naklejeczki... Nie wiem, po co to komu. Niektórzy lubią się tym bawić, ja jednak wolę zdecydowanie jeden kolor,lub w ostateczności dwa. Chociaż poprzednie wakacje spędziłam z pediukiurem w kolorowe paski :))

4.''Profesjonalne szampony''
Czyli szampony, których używają fryzjerzy, np. nasze natrętnie reklamowane Syoss...Mam swój na razie ideał- Babydream i nie czuję potrzeby sprawdzić, jak spisze się Syoss.A jak poczuję- spróbuję. Moja mama używa już drugiej butelki ( najpierw Oil Nutrition, teraz Shine Boost)

5.Pęseta do brwi
Jakkolwiek to nie zabrzmi, moje naturalne brwi są tak wyprofilowane, że wyglądają jak wyregulowane. Żaden włos nie wystaje w tę stronę, w którą nie powinien, włoski są delikatne i nie potrzebują wyrywania. Szczęściara ze mnie w tym temacie, bo nie potrafiłabym sama sobie regulować brwi ( nie cierpię bólu :))


Nie robiłaś jeszcze tego tagu? czuj się oTAGowana :)

1 komentarz:

  1. +może zainteresuje cię coś o peelingach o których napisałam


    http://nastolatkicom.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń