wtorek, 5 czerwca 2012

Ziaja ''Intensywna odbudowa'' maska- recenzja



Muszę się chyba pożalić. Ostatnio coraz rzadziej natykam się na dobre produkty kosmetyczne. Nie wiem, co jest tego przyczyną, bo naprawdę nie zmieniłam się bardzo ( no, może cera stała się bardziej tłusta niż mieszana) ale włosy nadal wielbią szampon z Scandic Line witaminowy, wcierkę Jantar, płukankę z pokrzywy... Nie są kapryśne, ale niestety... odkąd zechciało mi się być przepiękną, tajemniczą i temperamentną brunetką muszę pogodzić się z faktem, że dużo kasy pójdzie na produkty odbudowujące. Ja mam włosy dodatkowo kręcone, co samo z siebie wymaga nawilżaczy i innych takich rzeczy. Kiedy wracałam z uczelni do domu, w pośpiechu wpadłam do sklepiku z kosmetykami na rogu dworca, bo akurat skończył mi się balsam do ust. Podczas płacenia wypaliłam o swoim problemie z suchymi włosami i efektem ''filcowania'' na drugi dzień po umyciu, a pani poleciła mi maskę Ziai. Kosztowała niecałe 7 złotych, pomyślałam, że nie szkoda będzie mi wyrzucić w razie czego. Maska zamknięta jest w gruboplastikowym słoju, identycznym ze słojami po masłach do ciała. Ma kolor biały, woskową konsystencję i zapach... niedpodobny do niczego :) Maskę nakładałam hojnie i na moje długie włosy starczyła mi na... bagatelka, siedem użyć :) Jednak ja, jako osobnik zdeterminowany, kupiłam jeszcze intensywne wygładzanie, ponieważ nie daję sobie wmówić, że skoro jeden produkt jest do pupy, to firma produkuje same buble... I muszę przyznać, że z tych dwóch, walkę przegrywa niestety intensywna odbudowa. Nie pomogła mi w niczym. Oczywiście, zdaję sobie sprawę z faktu, że włosy to martwa tkanka i nie odbudujesz jej cudownymi środkami, a silikony poprawiają wygląd wizualnie na parę chwil, jednak liczyłam na coś więcej- może na pomoc z rozczesaniem, może na lekkie chociaż wygładzenie albo odbudowanie? Przeliczyłam się...

Z KWC:


Skoncentrowany preparat o niskim pH, który zamyka łuski i regeneruje włosy aż po same końce. Zawiera ceramidy i d-panthenol. Uzupełnia niedobór składników budulcowych. Głęboko regeneruje naruszoną strukturę włosów.
Zapobiega rozdwajaniu się końcówek. Zwiększa wytrzymałość włosów na uszkodzenia.

Skład: Aqua (Water), Cetearyl Alcohol*, Cetrimonium Chloride, Dimethicone, Behetrimonium Chloride, Isopropyl Myristate*, Polyquaternium-10, Panthenol, Ceramide 3, Ceramide 6 II, Ceramide 1, Phytosphingosine, Cholesterol, Sodium Lauroyl Lactylate, Carbomer, Xanthan Gum, Sodium Benzoate*, Parfum (Fragrance), Limonene, Linalool, Benzyl Salicylate, Hexyl Cinnamal, Citronellol, Coumarin, Citric Acid* (24.04.2012)

* Surowiec zaaprobowany przez ECOCERT

Czyli innymi słowy fajny skład, tania marka... niestety, z moimi włosami nie zrobiła dosłownie nic... Przykro mi, bo Ziaję lubię i jej produkty kupować będę, bo to dla mnie fajna firma, ale po raz drugi zawiodłam się na jej produkcie do pielęgnacji włosów...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz