niedziela, 13 maja 2012

Plan urodowy- miesiąc dla ciebie...

Wymyśliłam akcję ''MIESIĄC DLA SIEBIE''. Każdego dnia robię sobie jedną, drobną przyjemność. Czy jest to nowy lakier do paznokci czy maseczka na twarzy, kiedy leżę w pachnącej pianie w wannie... Akcja wymyślona została pod wpływem impulsu, że w lipcu mam wesele i potrzebuję z deczka... spięknieć :))) A więc, dzisiaj jest dzień pierwszy...

NIEDZIELA, 13-05-2012
godzina 9: ciepło-zimny prysznic plus masowanie szorstką rękawicą antycellulitową ( prysznic z olejkiem Nivea), twarz z żelem do mycia BeBeauty + krem kakaowy z Ziai
godzina 10-11 : pojechałam po zakupy i zakupiłam sobie krem pod oczy z FlosLeku i parę dietetycznych produktów spożywczych
godzina 12: maseczka do twarzy Ziaja Nuno z zieloną glinką
godzina 13: 50 brzuszków, 50 przysiadów, plus masowanie Lirene wyszczuplający balsam antycellulitowy
godzina 15: kolejny prysznic po joggingu, z żelem pod prysznic Dove z granatem, masełko do ciała z Biedronki BeBeauty
godzina 16: maska na włosy: Joanna naturia cytryna i miód zmieszana z olejkiem rycynowym i olejkiem alterra na godzinę pod folię i ręcznik
godzina 17: mycie głowy: skalp Babydream, włosy Mrs Potter's z aloesem ( i teraz schnie spokojnie;))

plany na potem:
godzina 20: prysznic, masełko do ciała z Biedronki BeBeuaty, oczyszczanie twarzy OCM...

Zobaczymy, jak to wyjdzie... Mam nadzieję, że zobaczę efekty już po miesiącu... Niestety, codziennie nie mam jak dbać o siebie 24/24, mam dla siebie godzinę albo dwie dziennie, dlatego to dzisiaj tak wyjątkowo... W każdym razie zobaczymy :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz