piątek, 25 maja 2012

Szampon Nivea Baby


Od pewnego czasu myłam głowę tylko szamponem Babydream z Rossmanna, ponieważ nie zawierał SLS i naprawdę dobrze oczyszczał. Kiedy jednak skończyła mi się buteleczka, postanowiłam poszukać innego szamponu. Będąc w Rossmannie, przeszłam się od razu do półeczki dziecięcej, ponieważ tam zwykle szukam szamponów i kremów. W moje łapki trafił szampon nadający połysk z serii Nivea Baby. Chciałam spróbować, czy w jakikolwiek sposób będzie działał na moje włosy lepiej niż Babydream. Szampon ma zapach typowy dla szamponów dziecięcych i jest przezroczysty. Butelka także, dlatego dokładnie widać,ile szamponu zostało w środku. Dla mnie to duże ułatwienie. Jak się sprawuje? Szczerze mówiąc, identycznie jak Babydream. Nie pieni się za mocno, ale jestem do tego przyzwyczajona po rossmannowskim Bejbi,dlatego aż tak mi to nie przeszkadzało.Druga sprawa to sprawa szorstkości włosów po umyciu. Włosy szorstkie i splątane, czyli bez odżywki się nie obejdzie... Niestety. Działanie ma identyczne jak Babydream, cenę dwa razy wyższą, dlatego po skończeniu buteleczki z pokorą wróciłam do Rossmanna po jego autorski produkt... :)

ZE STRONY PRODUCENTA:

BEZPIECZEŃSTWO:
  • Produkt przebadany okulistycznie: nie powoduje łzawienia, łagodny nawet dla wrażliwych oczu
  • Produkt powstał przy współpracy pediatrów i dermatologów
  • Powyżej pierwszego miesiąca
  • pH neutralne dla skóry
  • Bezpieczeństwo i skuteczność potwierdzone w badaniach klinicznych i dermatologicznych
  • Produkt posiada pozytywną opinię Instytutu Matki i Dziecka oraz atest PZH.

Skład:  Aqua, Decyl Glucoside, Sodium Myreth Sulfate, PEG-200 Hydrogenated Glyceryl Palmate, PEG-80 Sorbitan Laurate, PEG-90 Glyceryl Isostearate, Disodium PEG-5 Laurylcitrate Sulfosuccinate, Polyquaternium-10, Chamomilla Recutita Flower Extract, Tilia Cordata Extract, Bisabolol, Laureth-2, Citric Acid, Glycerin, Sodium Laureth Sulfate, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Sodium Benzoate, Parfum.

Cena: 10 złotych w Rossmann,na promocji zapłaciłam 6,dlatego kupiłam...
Czy kupię ponownie: raczej nie, ponieważ ma działanie identyczne jak Babydream, a kosztuje dwa razy więcej...
Czy polecam: Jeśli ktoś woli sprawdzone firmy i nie chce Babydream, oczywiście... Początki z Niveą mogą być wspaniałe :)) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz