czwartek, 3 maja 2012

Witam :)

Cześć. Śledząc blogi urodowe, modowe i kosmetyczne na blogspocie zorientowałam się, że ja też mam coś do powiedzenia w tej kwestii i także chciałabym coś napisać. Oczywiście wątpię, że moje blogi będą tak dobre jak innych bloggerek, jednak nie zaszkodzi spróbować, prawda? Ok, to może co nieco o mnie:
Wiek: 19
Status życiowy: studentka :)
Włosy: długie, farbowane na czarno
Cera: mieszana. Tłusta na policzkach i czole, łuszcząca się między brwiami i na nosie
Figura: przeciętna w kierunku mocno przeciętnej ( ale pracuję nad nią:))
Ulubiony kosmetyk: Niezastąpiony Dabur Vatika olejek kokosowy- do włosów :)
Znielubiany kosmetyk: Tonik z Sorayi nawilżający, który zrobił mi niezłe ziaziu na twarzy...
Ukochany kosmetyk do ciała: nie mam ulubionego, jednak fajne kosmetyki to masełka Ziai, masełko z Biedronki i balsam z Isany
Ulubiony kosmetyk do włosów: Jak wspomniałam- olejek Vatika, dodatkowo szampon Babydream i maska z Vatiki Głęboko Nawilżająca ( działa cuda z moimi włosami)
Ulubiony kosmetyk do twarzy: hmm... chyba mieszanka, którą oczyszczam twarz- OCM:P
Kolorówka: niet :) Nie maluję się, gdyż nie potrafię i ciągle szukam kogoś, kto mnie nauczy :)

Ok, to chyba na tyle :) Serdecznie zapraszam do czytania i komentowania, mam nadzieję,że moja przygoda z blogiem potrwa długo :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz