wtorek, 29 maja 2012

Joanna naturia miód i cytryna- maska do włosów


Maseczkę zakupiłam, kiedy szukałam tak polecanej przez włosomaniaczki odżywkę bez spłukiwania Joanna Naturia miód i cytryna. Pech chciał, że w pierwszej z brzegu drogerii pani przyniosła mi tę maskę, a ponieważ jeszcze jej nie próbowałam, zakupiłam. Maseczka ma niesamowity zapach... Dla mnie nie kojarzy on się ani z miodem ani z cytryną, ale pachnie przepięknie. Jego lekka konsystencja, woskowa wręcz,ułatwia nakładanie na włosy. Nie jest jednak wydajna... Na moje długie do pasa loki, starczyła na sześć razy. To dla mnie niestety za mało...

+
ładny zapach
kremowa, woskowa konsystencja, dzięki czemu nie spływa z włosów
dobry efekt- włosy sypkie, delikatne
cena: niecałe osiem złotych

-
trudno dostępna, przynajmniej w moim miasteczku
słabo wydajna

Jestem jednak przekonana, że plusy całkowicie przyciemniają minusy i każdy powinien wypróbować tę maseczkę. Teraz na warsztat wzięłam maskę z Ziai i jej recenzja także niedługo się pojawi...Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz