niedziela, 17 czerwca 2012

Wysokie kobiety na obcasach?!

Hejka... Przeczytałam niedawno na jakimś forum niewinne zapytanie pewnej dziewczyny, czy wysokie dziewczyny powinny nosić obcasy?

CZY POWINNY?!?!?!

Haha, przepraszam za moją reakcję :) Jestem zdania, że przecież to nasza sprawa, jak się ubieramy i dziewczyna na obcasach, nawet wysoka, nie powinna być przedmiotem kpin. Zastanówmy się:

1.Blake Lively- 177 cm

2.Adriana Lima- 178 cm

3.Alessandra Ambrosio-179 cm


4.Miranda Kerr- 176 cm



Jak widzicie, wiele supermodelek (wszystkie :)) mają powyżej 175 cm, a noszą obcasy i niczym się nie przejmują. Mnie zszokowały za to odpowiedzi dziewczyn na forum, które zaczęły wysokie dziewczyny wyzywać od gigantów, mutantów, żyraf... Sama mam 174 centymetry wzrostu, więc jest to raczej ''średniawy'' niż ''wysoki'', ale sama obcasów nie noszę. Zawsze wstydziłam się swojego wzrostu i uważałam, że jestem wielka żyrafa i nie powinnam nosić obcasów, bo walnę łbem w futrynę drzwi. Jednak kiedy przeczytałam słowa dziewczyn, które mają po 180-190 centymetrów i śmiało noszą obcasy, pozbyłam się kompleksów i na jesień zamierzam sobie kupić botki na... może nie obcasach, ale na koturnach :)



Wracając jeszcze do obcasów- czy nie uważacie, że śmieszniej wygląda niska osoba na obcasach, która nie umie na nich chodzić niż wysoka, która porusza się w nich z gracją?!

PS. Post nie miał na celu ani obrazić ani oceniać wzrostu dziewczyn, a jedynie pokazanie, że różnimy się od siebie, ale każda z nas jest kobietą. Dlaczego mam sobie odmawiać obcasów? Bo mam te 17x wzrostu? Każda z nas chce wyglądać seksownie,a  szpilki nam to zapewniają... Tak więc- OBCASY NA NOGI, PANIENKI :))

Pozdrawiam, Daghi :*

3 komentarze:

  1. ja mam 175 cm i uważam, że wysokie kobiety też mają prawo nosić szpilki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O widzisz... Ale jak ja przeczytałam posty na forum, gdzie dziewczyny wyzywały te ''wyższe'' od żyraf, wielkoludów, gigantów czy mutantów, to przykro mi się zrobiło :(

    OdpowiedzUsuń
  3. każdy ubiera takie buty, na jakie ma ochote, a przynajmniej ja tak robię:) Ale faktycznie, mam 172 cm i za wysokich szpilek nie zakładam, bo po prostu nie lubię się czuć za wysoka.

    Przy okazji zapraszam Cię serdecznie na moje pierwsze rozdanie na blogu:)

    OdpowiedzUsuń