wtorek, 5 czerwca 2012

Moje ukochane filmy i teledyski :) Lista subiektywna :)




Ok, po pierwsze... Kocham Bollywood, ale o tym wiadomo każdemu, kto czytał mojego drugiego bloga www.teczowy-swiat-indii.blog.onet.pl. Na tamtym blogu poproszona zostałam o stworzenie swojej własnej listy ulubionych filmów i piosenek. Ponieważ jednak limit na onecie nie pozwala mi na stworzenie długiej notki, napiszę ją tutaj, a na tamtym blogu wstawię odnośnik... Ok, zaczynam :)

                            

                                                              LISTA PIOSENEK

1.Salaam Namaste- My Dil Goes Hmmm...


Piosenka romantyczna, typowo bollywoodzka, z elementami australijskiej kultury. Po obejrzeniu tego filmu miałam ochotę na szybką przeprowadzkę do Melbourne, powstrzymała mnie wizja pająków :) Jednak piosenka przepiękna i moja ukochana- Saif w różowej koszulce i Preity ... Kocham, kocham, kocham. :))

2.I Hate Luv Storys- Title Song
Imran Khan i Sonam Kapoor w fajnej komedii romantycznej, przewidywalnej do bólu, ale i tak fajnej, szczególnie dla fanów...

3.Kidnap- Hey Ya

Minissha Lamba w bikini i Vidya Malvade, która gra jej matkę ( Minissha ma 23, Vidya 25 lat :P)

4.Thug Le- Ladies vs Ricki Bahl
Anushka Sharma jest prześliczna w tym filmie...

Takie szybkie odniesienie- lista jest całkowicie subiektywna, a dla nie-fanów Bollywood pewnie całkowicie niezrozumiała. Jednak odsłuchajcie powyższe piosenki. A nuż widelec któraś wam się spodoba i sięgniecie po jeden z filmów Bolly?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz