piątek, 22 czerwca 2012

Joanna Naturia- odżywka z miodem i cytryną

Odżywkę kupiłam z ''polecenia'' dziewczyn na wizazu i blogspotach. I jestem pełna zachwytu. Ok, konsystencja  nie jet najcudowniejsza, przyzwyczajona do kremowych i treściwych masek czy odżywek do spłukiwania, byłam zdziwiona wylewającą się ''paćką'' na moje dłonie. Chwilę trwało, zanim dopasowałam odpowiednią ilość odżywki, która powlecze moje włosy delikatną powłoką, a nie przetłuści. Mam włosy prawie do pasa i jest mi naprawdę ciężko wybrać dobre odżywki b/s. Dotychczas głównie próbowałam sprejów ( Gliss Kur, Pantene, Schauma), potem Radical, a potem Ziajki- z rycyną, z pszenicą, a potem codzienna pielęgnacja z nowej serii. Aż wreszcie kupiłam Joannę. Moje włosy naprawdę odżyły. Dotychczas teksty '' I włosy odżyły'' traktowałam jak reklamę, ale teraz sama widzę, co to znaczy. Kiedy oczyściłam włosy z silikonów, znienawidziłam je i miałam ochotę znowu złapać za Pantene. Włosy były suche, sianowate... Uczciwie jednak nakładałam na nie maski, odżywki, płukałam w aloesie. I naprawdę odżyły. Wielka w tym zasługa tej niepozornej odżyweczki, w zabójczej cenie 4 złote.

Kupiłam już kolejną :)

Plusy:
-przepięknie pachnie
-tania ( 4 złote za 200 ml)
-nie skleja włosów
-włoski mięciutkie, delikatne, nawilżone
-wystarczy niewielka ilość, aby rozprowadzić ją, gdyż ma leistą konsystencję

Minusy:
-nie nadaje się do mycia, gdyż starcza na góra trzy razy
-nie zawiera silikonów ( dla jednych to plus, dla innych minus)


 Skład: Aqua, Cetyl Alcohol, Cetearyl Alcohol, Stearalkonium Chloride, PEG-20 Stearate, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Cetrimonium Chloride, Isopropyl Alcohol, Panthenol, Hydroxypropyltrimonium Honey, Citrus Medica Limonum, Propylene Glycol, Parfum, Hydroxyisohexyl, Citric Acid, 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Butylphelyn Methylpropional, Limonene, Linalool, [+/- DMDM Hydantoin, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Iodopropynyl Butylcarbamate]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz