wtorek, 15 maja 2012

Top 11 facetów...

Hejka, wymyśliłam właśnie swój własny tag- TOP 11 FACETÓW ( Dlaczego 11? Bo lubię być o krok do przodu- kto zgadnie, z czego to cytat, dostaje wódkę :)) A więc, moje typy najprzystojniejszych facetów:

11.Alexander Skarsgard

Uwielbiam faceta. Po raz pierwszy widziałam go w ''Czystej krwi'' i ciągle modliłam się, aby przestał być zauroczony Sookie i zauroczył się mną :) Przystojny facet z utalentowanej rodziny ( jego ojciec grał w Mamma Mia!, co uświadomiła mi koleżanka :P).

10. Taylor Kitsch

Widziany w X-Menie, najcudowniejsze oczy na świecie... Dzisiaj trafiłam na niego w kinie na Battleship i zobaczyłam, że gra główną rolę... Misiaczek :)

9.Hrithik Roshan

Moje hinduskie ciacho... Oglądałam z nim KKKG, Mujhse dosti karoge, Latawce, Koi...Mil Gaya, Laksya.... I tak dalej i tak dalej. Dotychczas nie oglądałam z nim dwóch filmów, ale zamierzam to nadrobić...

8.Matthew Macconagey
Misiek widziany w ''Saharze''.Kiedy czytałam książkę, a na okładce widziałam Matta, miałam cały czas sceny przed oczami... nie powiem jakie :) W każdym razie mój numer osiem

7.Johnny Depp

Och, ile ja z nim filmów... Pokochałam go, kiedy obejrzałam ''Beksę'' i miałam tyle wspólczucia dla biedulka z wytatuowaną łezkę... Wiedziałam, że zostanie wielką gwiazdą i nie pomyliłam się... Sexy :)

6.Will Smith

Och, mój typ odkąd obejrzałam ''Facetów w czerni''. Znakomicie wygląda w garniturze, a to pewnie ma coś wspólnego z tym, że czarnoskórzy faceci są taaaacy pociągający :)

5.Leonardo DiCaprio

Dalej sądzę, że gdyby Rose się posunęła, Jack zmieściłby się na tych drzwiach :) Ale skoro o tym mowa... Leo był moim idolem w dzieciństwie i teraz też wywołuje szybsze bicie serca :)

4.Vin Diesel

Tutaj mogłabym zawyć jak wilk w kreskówce albo Maska po przemianie :) Vin to dla mnie najapetyczniejszy aktor, jakiego znam i podziwiam :))

3.Jason Mamoa

Po nowej wersji ''Conana'' pokochałam tego aktora, wcześniej znanego tylko ze Słonecznego Patrolu, gdzie seksownie wysmarowany oliwką... stop, wróć...nie fantazjuj... ale dredów mu nie wybaczę :)

2.Pierce Brosnan
Och, agencie 007 z licencją na zabijanie... Najprzystoniejszy James Bond jakiego ziemia nosiła :) Przynajmniej dla mnie, bo moja kumpela gotowa bić i torturować, że lepszego od Seana Connery'ego nie ma :)

1.Jason Statham

Za te oczy... za te usta... za łysinkę :)) Kocham za całokształt... I ten jego rozwalający, niski, chriopowaty głos... Kocham...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz