poniedziałek, 7 maja 2012

Vatika- maska głęboko nawilżająca

Ponieważ prawie wykończyłam moją Vatikę, postanowiłam napisać o niej post, zanim stanie się wspomnieniem. A więc Vatika mieści się w takim oto wielkim słoju:
I właśnie o opakowaniu chciałabym coś szybko napisać. Jest wielkie, jednak strasznie nieporęczne. Kiedy chcę je uchwycić mokrymi dłońmi, wyślizguje się i niemożliwością jest tak naprawdę odkręcenie jej. Muszę więc najpierw wytrzeć ręce, a dopiero potem nakładać maskę. Za opakowanie 500 ml zapłaciłam 35 złotych, więc nie jest to wygórowana cena.

A w środku maska wygląda tak:
Pomarańczowa paćka, dla mnie pachnąca bardzo intensywnie i nie wiem czemu,może przez kolor, marchewką :) Marchewki w niej akurat brak, ale dla mnie ona pachnie marchwią i tyle :) Konsystencja jest raczej glutowata i treściwa, więc nie ma problemu z dodaniem do niej paru składników bardziej płynnych- ja dodawałam do niej olejek rycynowy, kokosowy, zdarzyło mi się dodać żel aloesowy a nawet żółtko, mimo, że ma je w składzie. :) Nie wiem czemu, ale wtedy mam wrażenie lepszej konsystencji, gdy jest bardziej płynna. Posiadam jeszcze wersję różową, w kolorze żółtym (!!!:D!!!) i ją zrecenzuję później. Jak widać, niewiele mi jej zostało, jednak wiem już, że nie zakupię jej ponownie. Ma takie samo działanie, jak Alterra po dodaniu paru półproduktów, więc nie chce mi się przepłacać. W gruncie rzeczy ciężko ją nałożyć na włosy przez jej glutowatą konsystencję i połowa z tego, co nabrałam, lądowała w wannie.

Cena: 35 złotych
Opinia: 7/10
Kupię ponownie: nie

Na co poluję teraz: na maskę z BingoSpa oraz z Elseve:))

Ogólnie kusi mnie cała seria Elseve Total Repair 5- szampon, odżywka, sprej. Wiem jednak, jak nasilikonione one są. Nic na to nie poradzę, ale kiedy w reklamie widzę takie włosy:
 zaczynam mieć wielki problem z kontrolą ''chcemieci''. Zaczynam wtedy analizować skład, zastanawiać się... i najczęściej kończy się na analizie, bo uświadamiam sobie, że te włosy w reklamach to totalny photoshop ( przykładem może być chociażby Alicja Bachleda-Curuś w reklamie Pantene Pro-V zdrowy kolor, która miała w reklamie długie, bujne, brązowe loki) :)

Mieliście Vatikę? Jakieś zdanie na jej temat?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz