czwartek, 12 lipca 2012

Współpraca z BingoSpa

Jak zapewne wiecie, firma BingoSpa zdecydowała się na zawiązanie współpracy z blogerkami. Miłe to, tym bardziej, że to chyba jedyna firma, której kosmetyków nie próbowałam, a są chwalone na blogach. W tej chwili czeka na mnie tylko maska do włosów z shea, którą kupiłam w nagrodę za zdanie kolokwium i czeka na przetestowanie... Po tym króciutkim wstępie, chciałabym wyjaśnić, co następuje... :)

Dzisiaj przybyła do mnie paczuszka z kosmetykami do przetestowania. Były w niej trzy pełnowartościowe produkty i jedna próbka oraz bardzo miły list ( który pewnie dostało 90 osób :) ) i zamierzam je recenzować, jak tylko wypróbuję :) Fotki ściągnięte ze stronki bingo, ponieważ mój aparat dalej odmawia posłuszeństwa, a zdjęcia z telefonu nie udają się i są po prostu brzydkie...

A więc w mojej paczce znalazły się:
1.jedwab do ciała
2.żel pod prysznic z algami
3.maska do twarzy z algami i kolagenem
4.próbka kremu na rozstępy i cellulit


Na początek muszę przyznać, że mam bardzo dużo produktów czekających na przetestowanie, jednak na ten jedwab skuszę się chyba od razu. Kiedy dzisiaj przyszła do mnie kuzynka, pochwaliłam się paczką i ona zaczęła obwąchiwać produkty. Od razu posmarowała sobie nogi tym jedwabiem i przyznam, że nie mogłam się nadziwić, jakie są miękkie i przepięknie pachnące... Tak więc czuję, że recenzja tego jedwabiu będzie jako pierwsza ( ubiegnie ją chyba tylko próbeczka antycellulitowego żelu, bo nie ma jej dużo). Oczekujcie zatem;)




A tymczasem zapraszam was do sklepu BingoSpa:
BINGOSPA- sklep polecany przez blogerki :)) ( z reklamą pasty do zębów tak mi się skojarzyło)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz